Tuesday 14 January 2014

SJP:n pipo

Suomeen on kuuleman ja näkemän mukaan tullut jo lunta, kivat teille. Täällä on vain kylmä ja pimeää. Lumet taitaa jäädä vuorille tänä vuonna!
So I've heard and seen that they have snow in Finland, good for you guys. Here it's just cold and dark. The snow is probably going to stay on the mountains.

Minä kun olen tälläinen hömppäuutisten lukija (kyllä isä, olen jo kahlannut puolet noin kolmestakymmenestä Suomen Kuvalehdestä, jotka olen sinulta saanut) ja Ameriikoissa kun on niin pirskutin kylmä, ovat staratkin kaivaneet talvitamineensa kaapeistaan. Silmääni osui kuva Sarah Jessica Parkerista, oli taas tyylikkäänä New Yorkin kaduilla. Vaatteista viis, minun silmäni osuivat hänen PIPOON!
Since I love reading celebrity news and there's seriously cold in the US, all the stars have taken all their wintergear to use. I happened to see a picture of Sarah Jessica Parker, stylish as always on the streets of New York. Forget the clothes, I just saw her beanie!!

Pic: here




Kivan harmaa, tyylikäs mutta silti simppeli. Kun olen tälläinen kutomisvirtuoosi (lue: aloitan sata asiaa joista saan ehkä kolme valmiiksi talven aikana), ajattelinkin viikonloppuna etsiä tarkempaa kuvaa kyseisestä piposta ja koittaa kutoa itselleni "kopiopipon". Aika hullu ajatus, eikö? Moni olisi ehkä lähtenyt metsästämään JSP:n kenkiä, laukkua tai paitaa. Ohjetta tulossa, kunhan saan ensin kokeiltua pipon kutomista itse.
A nice grey color, stylish but still quite simple. Since I am such a knittingmachine (read: I start hundred project and get three done during one winter), I thought that I'll have a closer look on this specific beanie and true to knit myself a "copy beanie". Crazy idea, right? Many would have started to look for a cheaper version of her shoes, bag or shirt. I'll post you a knittingplan, as soon I've tried to knit the beanie myself.

No comments:

Post a Comment