Sunday 19 January 2014

Blogin uusi ilme

Päätin muuttaa blogin ilmeen uudeksi. Vanha ei ollut oikein minun näköinen, olin väsännyt sen aikanaan puoliksi valmiiksi. Tausta häiritsi varmaan eniten.
I decided to change the look of my blog. I did the old layout in a hurry and it just didn't look like me.

Eilen otin tehtäväkseni muuttaa blogi minun näköiseksi. Eipä siihen tarvinnut kuin noin vartti googlettamista, vähän kuvan muokkaamista ja sit puolisen tuntia kaiken muun säätämiseen. Ja voilá, blogin ilme on muutettu.
Yesterday I updatet the look and I'm really pleased, now it looks like me :)


Nyt pitää sanoa että olen tosi tyytyväinen blogin ulkoasuun, pientä säätöä pitää vielä tehdä (muuttaa tekstien värejä ja säädellä leveyksiä) mutta kyllä nyt kelpaa kirjoitella!
Olin tänään parin suomalaisen kanssa syömässä,  juttua riitti useammaksi tunniksi. Olipa hauskaa höpötellä suomeksi ja tutustua uusiin ihmisiin.
Kello on jo melkeen kaksitoists, olis varmaan aika mennä koisimaan.
Today I spent the evening with a couple of finnish girls. It was so nice to talk finnish and get to know new people. It's almost midnight so I think I'll go to bed.

Hauskaa viikonloppua kaikille! Mulla on rauhallinen kotiviikonloppu edessä, ajattelin päivitellä blogia, leikkiä min uuden lelun kanssa (instagramissa on jo vihje nähtävissä) ja olisi tarkoitus katsoa ehkä parit Oscar-ehdokas leffat.
Hope everyone will have a nice weekend! I'm spending mine at home, I thought I'll update my blog, play with my new toy (hint:Instagram) and if I have time, I jusg might watch a couple of Oscar nominated films.

No comments:

Post a Comment