Sunday 28 April 2013

Chisu

Sunday afternoon and nothing much to do.. I like!

Of course I could do a lot of stuff but all those thing can wait till tomorrow... of the day after that.

Anyways, now I have to switch to Finnish. Those of you, who want to listen some Finnish music, please check the YouTube Link below.

Mulla on aina ollut tietynlainen viha-rakkaus suhde Chisun musiikkiin. Hän on todella suosittu mutta jotenki silloin Baden-Badenin ja Sama nainen biisien aikoihin mä en vain tykännyt hänen biiseistä yhtään. Saattoi johtua siitä että hänen biisejä soitettiin jokaisessa kaupassa ja radioasemalla. Viimeisen vuoden aikana olen ruvennut tykkäämään Chisun biiseistä. Niistä tulee aina niin kiva fiilis ja vaikka biiseillä ei aina ole sitä kaikkein syvintä sanomaa, tulee sitä kuitenki laulettua mukana ja jammailtua kotona (tätä harrastan tosiaan vain kotona koska näytän niin typerältä kun kailotan ja koitan heilua musiikin mukana).

Kuuntelin tänään Spotifyissa (olen ollut Premium jäsen jo tosi kauan, tykkään kun saan kuunnella suomalaista musiikkia myös ulkomailla ja pysyn eri listojen, esim. YleX:n soittolistan, avulla ajantasalla mitä musiikkia Suomessa soitetaan ja mitkä biisit ovat muutenkin pinnalla. Mulla kun on huono tapa sen suhteen kun kuulen hyvän biisin, kuuntelen sitä korvat punaisena pari päivää ja sitten kyllästyn siihen jo :) 


Takaisin Chisuun. Alla minun ymmärryksen mukaan yksi uusista biiseistä, Frankenstein.

Enjoy!

p.s. Blogin päivitys viivästyy, en ole vielä löytänyt aikaa kuvien ottamiseen. Toivottavasti ensi viikolla on aikaa.


Kuinka moni teistä on jo valmistautumassa vappuun? Täällä vappua ei juhlita niin kuin Suomessa. Mä pullotin eilen itse tekemän siman ja huomenna menen Hannan luokse tekemään munkkeja! Serpentiiniä ja ilmapalloja pitää vielä hommata. Ylppärilakki on valitettavasti vielä vanhempien luona Suomessa, ehkä sit ens vuonna saan pistää lakin päähän :)



No comments:

Post a Comment