Saturday 3 December 2011

joulu tulee....

Kirjoitanpa nyt ihan huvikseni koko postauksen suomeksi. Täällä on ihan sairaan harmaan masentava päivä ja vettäkin taitaa(viimein) sataa. Kuitenkin, jouluun on enää tasan kolme viikkoa eli 21 päivää. Itse tulen jo onneksi aikaisemmin koti-Suomeen.

Mä olen kuunnellut joululauluja jo pari viikkoa ja Spotify:sta löytyy niin monia ihania joululauluja ja levyjä. Mä itse tykkään suomenkielisistä joululauluista koska niitä on pienestä asti kuunnellut. Tässä Suvi Teräsniskan "Tulkoon joulu". Levy (Tulkoon joulu) on julkaistu jo 2009 mutta kun osa lauluista on klassikoita niin niitä nyt kuuntelee joka vuosi.


Vaikka keli ulkona ei välttämättä ole niin jouluinen tai talvinen, mun mielestä se joulumieli tulee omasta itsestään. Älkää stressatko joulusta niin paljon, mä tulen nauttimaan läheisten seurasta ja nautin päivistä jolloin kaikki rauhoittuvat eikä kenelläkään ole kiire.

Hauskaa viikonloppua kaikille!!

No comments:

Post a Comment